Home Rady a Návody Během jarního kola Sbírky potravin zákazníci ve všech prodejnách Kaufland nakoupili a...

Během jarního kola Sbírky potravin zákazníci ve všech prodejnách Kaufland nakoupili a darovali celkem 105 tun potravin a drogerie

3

Zákazníci nejčastěji darovali především trvanlivé potraviny jako těstoviny, rýži, konzervy, trvanlivé mléko, luštěniny nebo dětskou výživu. Z drogerie mezi nejčastěji darované položky patřily zubní pasty, dětské pleny, sprchové gely, vlhčené ubrousky a další hygienické potřeby. „Naši zákazníci projevují svoji solidaritu pravidelně v každém kole potravinové sbírky. Letošní jarní sbírka potravin nebyla výjimkou a my děkujeme každému, kdo se zapojil. Nejvíce potravin a drogerie se vysbíralo na prodejně v pražských Modřanech,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland s tím, že na prodejně v Praze Modřany, se vysbíralo 2 600 kg potravin a drogerie.

Do celkového výtěžku celostátní potravinové sbírky, který činil 438 tun trvanlivých potravin a drogerie, přispěli zákazníci Kauflandu téměř 20 procenty. V loňském roce se v obou kolech sbírky v prodejnách Kaufland vybralo celkem 192 tun potravin a drogerie.

Mimořádnou solidaritu zákazníků Kauflandu ocenil i předseda České federace potravinových bank Aleš Slavíček: „Zásoby na našich skladech se tenčí, zatímco lidí v nouzi spíše přibývá. Jsme rádi, že i díky zákazníkům Kauflandu, můžeme nyní pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují.“ Vybrané zboží následně prostřednictvím regionálních potravinových bank obdrží neziskové organizace, jež pomáhají potřebným – například opuštěným seniorům, matkám samoživitelkám, rodinám v krizi nebo lidem bez domova.

Kaufland s Českou federací potravinových bank spolupracuje dlouhodobě a aktivně se podílí nejen na celostátních sbírkách, ale z vlastní iniciativy daruje potraviny a drogerii v průběhu celého roku. Kromě toho podporuje také lokální myslivecké spolky a zoologické zahrady, kterým za symbolickou částku přenechává zboží, jež není vhodné k dalšímu prodeji (jako je jednodenní ovoce, zelenina či pečivo). Tato iniciativa je navázána zhruba na polovinu prodejen Kaufland.

3 COMMENTS

Exit mobile version